اخبار

10 برند برتر طلا و جواهر در سال 2021

علیرغم قیمت های بسیار بالای جواهرات، تقاضا برای خرید برندهای معتبر طلا و جواهر درجه یک باز هم روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که خریداران سالانه میلیاردها دلار از پول خود را در این بازار خرج می کنند، شما هم ممکن است امسال اولین جواهرات لوکس خود را خریداری کنید یا به مجموعه لوکس خود چند قلم جواهرات دیگر بیفزایید. اما سوالی که پیش می آید این است که محبوب ترین برندهای جواهرات کدامند؟

10 برند برتر طلا و جواهر در سال 2021 کدام برندها هستند؟

  1. .Tiffany & Co
  2. Harry Winston
  3. Cartier
  4. Chopard
  5. Van Cleef & Arpels
  6. Graff
  7. David Yurman
  8. Buccellati
  9. Bvlgari
  10. Boucheron

.Tiffany & Co

در صدر 10 برند برتر طراحی طلا و جواهر ما برند .Tiffany & Co  قرار دارد. این شرکت که در آغاز کار، Tiffany & Young نام داشت، در ابتدا به عنوان یک فروشگاه لوازم التحریر و کالا های فانتزی در نیویورک شروع به کار کرد. درواقع این شرکت، با نام خانگی خود از سال 1837 تا کنون در حال فعالیت است. .Tiffany & Co که تا کنون به دلیل ساخت جواهرات دست ساز نقره خود جوایز زیادی گرفته است یکی از برندهای برجسته آمریکا در زمینه ساخت نقره به شمار می آیند.

این برند در مجموعه سالانه Blue Book خود که از سال 1845 شروع به کار کرد، جذاب ترین و کمیاب ترین قطعات خود را به نمایش می گذارد. برخی از محبوب ترین و معروف ترین طرح های آن عبارتند از Return to Tiffany ،Tiffany Key و Tiffany Soleste و البته 6 حلقه نامزدی بی نظیر و دست ساز که خاص این برند م یباشد. تیفانی به دلیل جعبه های کوچک لوکس و آبی رنگ خود که مترادف کیفیت، زندگی لوکس و استایل است شهرت دارد.

محدوده قیمت: 15،500 دلار تا 15 میلیون دلار

 

HARRY WINSTON

شرکت HARRY WINSTON در سال 1932 در نیویورک به وسیله هری وینستون پایه گذاری شد. او به واسطه طراحی جواهرات زیبا به سرعت مشهور گردید و به نام های “پادشاه الماس” و طراح “جواهراتی برای ستارگان” لقب گرفت. یکی از مهم ترین جواهراتی که هری بر روی آن کار کرد الماس Hope  45.42  قیراطی بود. وی با این الماس یک تاج الماس آبی متمایل به خاکستری و به شکل قلب طراحی کرد که به پادشاه جورج چهارم انگلیس تعلق گرفت. این تاج امروزه در واشنگتن دی سی و در موسسه اسمیتسونین نگهداری می شود.

محدوده قیمت: 4000 دلار تا 20 میلیون دلار

 

CARTIER

این برند در سال 1847 توسط لوئیس فرانسوا کارتیه تأسیس شد و به واسطه پیشگام شدن در ترکیب پلاتین و الماس بلافاصله به شهرت رسید. همین امر سبب شد تا هری به عنوان “پادشاه جواهرسازان” شناخته شود. از برجسته ترین کارهای این برند می توان به مجموعه عشق،  Juste un Clou و Panthere اشاره نمود. این مجموعه های متمایز در بین افراد مشهور به دلیل تنوع در رنگ های مختلف طلا و انواع طرح های مزین به الماس و یا ساده بسیار محبوب هستند.

محدوده قیمت: 1000 دلار تا 2.76 میلیون دلار

 

CHOPARD

Chopard یکی از برند های سوئیسی است که توسط Louis-Ulysse Chopard (  لوییس اولیسه چوپارد ) در دهه 1860 راه اندازی شد. این برند در ابتدا به دلیل ساخت و طراحی ساعت مچی و ساعت جیبی برای زنان معروف گردید. اما وقتی که این برند در سال 1963 به کارل شفل فروخته شد، به دلیل ساعت های الهام گرفته از آرت دکو و خطوط منقش به الماسش به شهرت جهانی دست یافت.

الماس های به کار رفته در ساعت های این برند که آزادانه در پشت شیشه ساعت در حرکت بودند در اواسط دهه 1970 باعث مطرح شدن این برند گردید. این شرکت در حال حاضر شریک اصلی جشنواره فیلم کن و زمان سنج رسمی جایزه بزرگ موناکو و Mille Miglia  به شمار میرود. Chopard  به اینکه طلای به کار رفته در طرح هایش به صورت اخلاقی و شرافتمندانه به دست آمده اند به خود افتخار می کند و قصد دارد در نهایت از طلا در تمام قطعات هنری خود استفاده کند.

محدوده قیمت: 2000 دلار تا 16.26 میلیون دلار

 

VAN CLEEF & ARPELS

بعد از اینکه آلفرد ون کلیف و استل آرپلز در سال 1895 با هم ازدواج کردند در سال 1906 خط تولید جواهرات مجللی را راه اندازی کردند که تا به امروز به کار خود در این زمینه ادامه داده است. پس از راه اندازی اولین فروشگاه خود در Place Vendome پاریس، این زوج در دهه 1940 اولین فروشگاه آمریکایی خود را در پالم بیچ و سپس در نیویورک افتتاح کردند.

از جمله طراحی های استثنایی این مزون، طرح ابتکاری آنها به نام Mystery Set می باشد. طراحی این اثر پیچیده تقریبا 300 ساعت یا بیشتر برای این جواهرساز مطرح به طول انجامید. VAN CLEEF & ARPELS به دلیل استفاده گاه به گاه خود از طرح های حیوانات، گل ها و طبیعت در طراحی های خود به شهرت رسیده اند.

محدوده قیمت: 1.500 دلار تا 490.000 دلار

 

GRAFF

GRAFF در انگلستان در سال 1960، به وسیله لورنس گراف موسس این شرکت تاسیس شد. این برند به دلیل طرح های الماس بسیار بزرگ و همچنین خرید و طراحی مجدد الماس های برجسته به شهرت رسیده است. از مشهورترین طرح های Graff می توان بهGraff Pink ، که یک الماس صورتی دارای تراش پله ای با بیش از 20  قیراط وزن است وDelaire Sunrise ، که بزرگترین الماس زرد دارای تراش پله ای می باشد اشاره نمود.

محدوده قیمت: 1350 دلار تا 46.2 میلیون دلار

 

DAVID YURMAN

خط تولید این جواهرات توسط دیوید و سیبیل یورمن در سال 1980 تأسیس شد. این خط تولید به واسطه طراحی تندیس هایی که یادآور جنبش صنایع دستی آمریکا بودند معروف شده است. یکی از طرح های محبوب این شرکت، دستبند سیمی امضا شده آنهاست که از نقره استرلینگ و طلا ساخته شده و با نگین های رنگی تزئین شده است.

این برند از رنگ های روشن و طرح های سرزنده و ساختار یافته در طراحی هایش استفاده می کند. DAVID YURMAN برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و به ویژه می توان گفت که دستبند های پشت بست دارش هم برای مردان و هم زنان در هر سنی انتخابی مناسب به شمار می ایند.

محدوده قیمت: 300 دلار تا 50.000 دلار

 

BUCCELLATI

Buccellati برندی است که جواهرات ایتالیایی منحصر به فردی را با استفاده از طلا، نقره و پلاتین طراحی می کند. این برند به دلیل طراحی جواهراتی که نمایانگر طرح های قدیمی هالیوود هستند و از حیوانات و حشرات الهام گرفته شده اند به شهرت جهانی رسیده است. BUCCELLATI در سال 1919 در میلان ایتالیا تأسیس شد و در دهه 1950 به واسطه راه اندازی فروشگاه هایی در نیویورک و فلوریدا به آمریکا گسترش یافت.
اولین مجموعه از ساعت های آنها در سال 2001 در ژنو عرضه شد.

محدوده قیمت: 2 هزار دلار تا 50 هزار دلار

 

BVLGARI

BVLGARI به خاطر سنگ های قیمتی و الماس های رنگارنگش به شهرت جهانی رسیده است. این شرکت از زمان تأسیسش در سال 1884 به سرعت توانست در بین مشتریانی که به دنبال جواهرات بزرگ رنگی روشن و پر زرق و برق  بودند، طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین این نام تجاری سبب شد تا تراش دامله، که یکی از تراش های محبوب برای جواهرات زمان های قدیم بود دوباره محبوب شود.

محدوده قیمت: 1000 دلار تا 12 میلیون دلار

 

BOUCHERON

این کمپانی توسط Frédéric Boucheron در سال 1858 در پاریس فرانسه تاسیس شد. این هنرمند که تحت تأثیر هنرهای مصری و آسیایی قرار گرفته بود، از ترکیبات سنگی نا آشنایی مانند اونیکس و الماس در طراحی هایش استفاده کرد. او همچنین اولین بار برنز، عاج و طلا را در جواهرات خود با هم ادغام کرد.

محدوده قیمت: 1000 دلار تا 285000 دلار

 

Source: www.wpdiamonds.com
بازگشت به لیست